Er problemet som Tor rapporterer fortsatt tilstede i siste utgave? Jeg bruker ikke nynorsk OO selv. (Send CC til Tor siden han ikke er på lista.)
Hans
----- Forwarded message from Tor Tveitane epost@bushsoft.com -----
Date: Tue, 01 Apr 2008 08:04:04 +0200 From: Tor Tveitane epost@bushsoft.com To: cecilie@kvarteret.no, Bergen Linux User Group blug@blug.linux.no Subject: Re: [BLUG] Norske oversettelser
[kuttet vekk irrelevant diskusjon i denne sammenhengen]
Litt til sides av tema her, men kven er det som vedlikeheld dei norske ordlistene som OpenOffice brukar?
Me melde frå i forumet om at nynorskordlista godtok både 'jeg' og 'eg', men det fekk ein lite entusiastisk mottaking. Litt kjipt for oss som har innført OO i ein nynorsk skule på 270 elevar....
Tor
----- End forwarded message -----