j
k
j a
j l
On Thursday 08 August 2002 16:53, Eivind Tagseth wrote:
...er det noen som vet om hva field delimiter heter på norsk? Feltskilletegn?
er det noen som vet om hva field delimiter heter på norsk?
Feltskilletegn?
Jepp. Dette, eller «skilletegn», er det Microsoft bruker i sine databaseting.
Back to the thread
Back to the list