Håvard Korsvoll skrev:
Hei
Eg har testa det no. Det fungerer. Grunnen til at orda du sendte inn Petter ikkje kom med, var at det ikkje var noko tag i subjektet. [ORDSJEKK] må vere med i subjektet for at e-posten skal tolkast.
Håvard
er det eneste krav for at en e-post til den lista blir godkjent, altså [ORDSJEKK] i emnefeltet? Jeg spør fordi jeg har forsøkt å sende inn noen nye ord manuelt via e-post, da har jeg brukt de vi får utsendt og bare fjernet alt annet og lagt inn nye ord etter mønster av e-posten. Men var litt usikker på nøyaktig hva kravet er :-) Har også tenkt på å opprette en php-side der man kan sende inn ord vha. samme metode, men kanskje det gir stor fare for søppelpost slik at vinninga går opp i spinninga? i så fall kan en beskjed om hvor man skal sende (med forvansket e-postadresse) legges ut på stavekontrollsidene isteden med informasjonen over, i korte trekk selvsagt.
Mvh Axel