Bjørn Kvisli wrote:
Mandag 5. oktober 2009 21.18.50 skrev Sigmund Hansen :
Bjørn Kvisli wrote:
Hai, vet noen i hvilken pakke jeg finner localize på Mandriva Spring 2009
Det er mulig at dette blir development-pakken for KDE (kdedev, kde-dev eller kde4-dev).
Jeg finner ingen pakker med disse navnene
Hmm, har du prøvd å søke etter lokalize (med k) i pakkebehandleren/-utforskeren eller hva det nå heter? Har bare Linux Mint (Ubuntu-basert) under VirtualBox her, og da er det en egen pakke som heter Lokalize.