j
k
j a
j l
Axel Bojer wrote:
Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha - det har med kort å gjøre ...). Går inn for den!
Eg også. Oppdaterer nokon fellesordlista?
Back to the thread
Back to the list