Harald Thingelstad harald@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200404261945.02841.harald@skolelinux.no:
Jeg ser at «User administration» er blitt oversatt med «Administrer brukere». Liker ikke helt denne. «Administrere» er langt og kasnkje litt unorsk i utgangspunktet, og det blir enda en smule mer uvant når man skriver det i bydeform.
«Brukaroppsett», rett og slett.