[Eivind Ødegård]
God påske alle,
God påske. :)
Eg deler litt nytt frå omsetjingar eg har drive med dei siste månadene.
Takk for oppdateringen. Litt leit at det er så få som oversetter fri programvare til nynorsk for tiden. Både KDE og Debian var bedre tilgjengelig på nynorsk tidligere. Hadde jeg visst om interesserte oversettere så hadde jeg gitt ut bøker også på nynorsk. :)
Jeg oversetter endel jeg finner på <URL: https://hosted.weblate.org/ > til bokmål, for eksempel Peertube, <URL: https://hosted.weblate.org/projects/peertube/ >, men har ikke rukket fullføre oversettelsen.
Kanskje du har mulighet til å fullføre Debian Installer på nynorsk, <URL: https://hosted.weblate.org/languages/nn/debian-installer/ >? Det gjenstår 320 strenger.