j
k
j a
j l
2001-10-17 20:32:10, Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
Når koplinga er gjort, har ein eit ..."samband" (i fylgje mitt språkøyre, i alle fall). Kva vert det på engelsk, forresten? Connection og ...?
Når koplinga er gjort, har ein eit
"samband" (i fylgje mitt språkøyre, i alle fall).
Kva vert det på engelsk, forresten? Connection og ...?
Og 'connection'.
Back to the thread
Back to the list