I no/messages/kdebase/ppdtranslations.po er arkformatet "letter" oversatt til "brev". Det gir ingen mening! Jeg har rettet det til "letter". Hvis noen vet hva man kaller "US letter" på norsk, er jeg lutter øre.
Arkformatene kommer frem i utskriftdialogen når man klikker på "Egenskaper" øverst til høyre.
Axel: Dette kan godt tas med i ordlista! Vi bør få en kolonne med oversettelser som vi _fraråder_. I noen tilfeller ligger gale oversettelser snublende nær når man ikke kjenner hele sammenhengen!