Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200209281810.37454.gaute@verdsveven.com:
Eg brukar heilt konsekvent «Klarte ikkje» utan «å», og synest me godt kan bestemma oss for å bruka det overalt.
Greitt. Eg har no oppdatert ein del av programma eg er ansvarlig for. Oppdaterer du retningslinjene?