Svenn Inge Ingebrigtsen skrev:
Dette er jo greit i og for seg - men hva med synonymordboken? Jeg trodde det var det vi skulle få utviklet fort som fy blant annet??
Hvis du gerne vil arbejde på synonymordbogen, så beder du bare en af ordbogsadministratorerne om at sørge for at du får »SYNONYMS«-feltet med i dine korrekturbeskeder.
Det er _individuelt_ justerbart hvilke af felterne man får med i korrekturbeskederne.
Jacob