On Thu, 2007-11-01 at 22:05 +0100, Bjørn Kvisli wrote:
Jeg googlet etter epostadressen min og frem kom nedenstående link til en .po fil jeg arbeider med. Hva er vitsen med det?
https://init.linpro.no/pipermail/skolelinux.no/commits/2007-October/069560.h...
kva er vitsen med eit listearkiv? jau, å kunne sjekke tidlegare meldingar. det er ikkje *berre* commit-meldingar som hamnar der. ein kan også ha kommentarar til commits som er sendt som svar -- men det ser ikkje ut til å vere vanleg på denne lista.