Eg har prøvd å setja opp ei liste over kva me bør ta tak i. Kom gjerne med fleire innspel.
Litt av denne lista er basert på junirapporten til Høle skule <URL: http://www.hole.gs.rl.no/linux/rapport4.htm >, som nemner ein del program skulen brukar eller vurderer å ta i bruk.
Keuklid <URL: http://www.keuklid.de/ > Geometriprogram
KVoctrain <URL: http://kvoctrain.sourceforge.net/ > Glosetrening
Tuxtype <URL: http://www.geekcomix.com/dm/tuxtype/ > Rettskriving
3D Planetarium <URL: http://www.cli.di.unipi.it/%7Edemiche/3DPlanetarium.html > Astronomi
Noteedit <URL: http://rnvs.informatik.tu-chemnitz.de/%7Ejan/noteedit/noteedit.html > Komponering (musikk)
PHPNuke <URL: http://www.phpnuke.org/ > Programmet som ligg i botnen av t.d. <URL: http://www.skulelinux.no >.
Hjelpefiler i KDE Iallfall dei viktigaste programma bør ha omsette hjelpetekstar. (KOffice, Konqueror, KMail, KDE generelt, ...)
Systemverktøy i Skulelinux Installasjon og slikt bør kunna gjerast på nynorsk.
Brukarhandbøker/lærebøker for Skulelinux Får rekna med at dette kjem etter kvart.
Nettstadane til Skulelinux
I tillegg kjem alle dei prosjekta som alt er i gang; Mozilla, AbiWord, OpenOffice, KDE, ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes