Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:20020725091253.E44230@bzzzt.fix.no:
Det er dei *gamle* uttrykka, som forhåpentlegvis[1] har gått heilt ut av språket snart.
Javel? Det har ikkje eg merka noko til, i og med at alle lærebøkene eg har brukt på universitetet brukar arcus-. (Rett nok står det '-1' sin x på kalkulatorane mine og i vidaregåandemattebøkene mine.)
Nettopp. Eg har inntrykk av ein går vekk frå desse gamle uttrykka. Og det er òg fornuftig at dei inverse trigonometriske funksjonane brukar same notasjon (^-1) som andre inverse funksjonar. IMHO. Sjølv har eg sett begge notasjonar i universitetsmattebøker.
Før sa ein «arcus sinus». No seier med «invers sinus» (eller «sinus invers»).
Som rett nok er lett for ein trøytt sjel å forveksla med 1/(sin x).
Resiprok sinus.