Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1092777533.24033.2.camel@chico.njus.no:
Eg har tidligare brukt «(node)handtak», men synest «kontrollpunkt» er betre.
eg reknar med at du meiner dei to punkta du kan dra i for å justere ei Bezier-kurve (andre typar kurvar har kanskje færre eller fleire punkt).
Ja. Eksempelvis radien i ein sirkel og spisslengda i ei stjerna. Generelt alt som endrar parametrane til ein parameterbestemt figur. Eg synest òg me kan bruka det opp roterings- og skaleringskontrollar.