* Axel Bojer (2006-03-16 16:33):
For disse ordene vil da vel ikke bli slått sammen allikevel, men stå hver for seg i databasen.
Det er der du bommar. Dei kan ikkje skiljast.
De *er* skilt, de er jo hver sine oppføringer i databasen! Problemet er heller å føye dem sammen på rett måte :-)
Du kan gjerne seia det slik. Poenget er at det problemet ikkje kan løysast, fordi det manglar informasjon i databasen.
Joda, men jeg vil foreslå å legge dem inn som synonymer da man kan få tips om en annen stavemåte av samme ord. Dette kan være av betydning for diktere bl.a. (som kanskje leter etter rimord eller noe som klinger bedre). Med mindre vi har en annen måte å legge inn at to ord er presis samme, bare ulike stavemåter?
Korleis vil du då fortelja diktaren at "skrev" er "synonymt" med "skreiv"? Det er ikkje berre grunnformene som har alternative skrivemåtar.
Til dei som ikkje har sett dei siste innlegga mine som Axel har svara på, så er det fordi eg har svara han privat, medan han har svara meg på lista. Eg tek hintet, og held fram på lista. :-)
Erik