Heisann.
Oppdaget i går kveld at denne listen fantes, da jeg tilfeldigvis testet hvordan msgid fungerte, og fant noen urler i output som var interesante, og havnet hostranslationproject.org som henviste til denne listen.
Jeg har nå fullført oversettelsen av nyeste minicom (v2.6.1), og lurer på hvordan jeg nå sender inn oversettelser. Så hva gjør jeg nå?
På sikt ønsker jeg å opprette et par nye prosjekter som ikke finnes hos Translation Project. Jeg har i tillegg til denne listen meldt meg inn i i18n-nb-listen, om det har noen betydning. :-)=