Tysdag 14 november 2006 20:20 skreiv Y S Landro:
"News" er ofte omsett til "diskusjonsgruppe". Er mykje betre enn "njus" sia ordet på norsk er sjølvforklarande. Er òg teknologiuavhengig.
Noko news/njus ikkje for øvrig ikkje er.
Men eg er eining. På norsk bør me brukar «diskusjonsgrupper» e.l. Ikonet i Kontakt som no heiter «Nyheiter» bør kallast «Diskusjonar», som er kortare (at det har bilde av ei avis er forresten fryktelig forvirrande).