Andreas Landmark andreas.landmark@skolelinux.no writes:
hadde jo vært fint om man kunne skilte med « og » i skolelinux, men hvor god støtte har fontene som bundles med div. applikasjoner for det?
(da mener jeg ikke nødvendigvis ISO 8859-1 kompatible X11-fonter).
Har du æøå, så har du «».
Eg såg du retta nokre slike i minst ei KDE-fil og -- dette bør vera konsekvent, og eg stemmer for 'denne varianten'.
9 9? Bruk i det minste 6 9, altså `denne varianten'. Men aller
` ´ er vel 6 9
Nei, ´ er ACUTE ACCENT i ISO-terminologi, altså ein frittståande accent aigu. ' er apostrof, og utsjånaden varierer. Det gjeld i og for seg ` også, som ofte ser ut som ein frittståande accent grave. Sidan det er vanleg å bruke `' som 69 i Unix-samanheng (tenk TeX), ser det OK ut i dei fleste vanlege skrifttypar. Det kan hende at det ser heilt frykteleg ut i Arial og den gjengen der.
«» unngår dette problemet.
videre så vil nok de fleste dataprogrammer i dag få teksten i vrang hals/tolker hvis du begynner med <> ettersom det er kjennetegnet på metatagger... ;-)
Det er også eit poeng ;)
Kjetil T.