Petter Reinholdtsen skrev:
Mistenker også det kan bli problemer med selve stavekontrollen i enkelte verktøy, der de ikke er forberedt på at bindestrek kan være del av ord. Vi får teste i OOo (myspell/hunspell), emacs (ispell), koffice (aspell), etc.
De fleste stavekontrolprogrammer kan man forklare at en bindestreg er et lovligt tegn i et ord. Jeg kan ikke lige huske hvordan man gør det for de forskellige programmer jeg har haft fingrene i, men du burde kunne finde eksempler på det i de forskellige DSDO-afledte pakker.
Glædelig jul,
Jacob