Axel Bojer wrote:
272 "Language-Team: Norwegian Bokmål i18n-nb@lister.ping.uio.no\n"
Denne er den rette (jf. dei språklige retningslinjene).
Jeg har lurt litt på om dette like gjerne kunne være Norsk Bokmål i18n-no@lister.ping.uio.no Hvorfor angi språket på engelsk?
For teksten er meint å lesast av andre enn oss.
og hvor i retningslinjene finner du det?
Det står i retningslinjene at namna på nynorsk og bokmål på engelsk konsekvent skal vera:
Norwegian Nynorsk Norwegian Bokmål
Altso med store forbokstavar, med ekte, og utan parentes.