On 18/02/11 08:03, Sigmund Hansen wrote:
Er ikke orddeling det å bruke bindestrek forresten? Vanlige folk vet vel ikke hva forskjellen er uansett, så det er vel greit.
Vh. Sigmund
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Bra Sigmund! Du gjør din egen yrkesgruppe stolt nå. ;-) Er nok feil orddeling Arno vil til livs. Folk flest ser ut til å gi blaffen i om de skriver riktig eller ikke.
-Olav