[Petter Reinholdtsen]
Vi er nå kommet til 41 stykker. Det er veldig bra, men jeg håper jo flere vil bli medlem i foreningen fri programvare i skolen. :)
Nå er vi oppe i 44 stykker. :)
Håper enda flere vil støtte foreningen fri programvare i skolen ved å melde seg inn via <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no >. :)
Den nye medlemsdatabasen har mulighet til å gjennomføre valg via web. Et testvalg for å skaffe erfaring med systemet er i gang, og pågår i to dager til. Bli gjerne med på testingen ved å skaffe deg et passord og logg inn på <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no >. Hvis dette fungerer fint, kan vi vurdere å bruke dette til valg av nytt styre.
Testvalget er i gang, og pågår fram til onsdag.
Vennlig hilsen,