e[Ronny Aasen 2009-11-02]
Vil du støtte "Fri programvare i skolen" ? Meld deg inn på http://medlem.friprogramvareiskolen.no Ver venleg å melde deg inn, sjølv om du på eit tidlegare tidspunkt har meldt deg inn i foreningen. Me har problemer med å importere den gamle medlemsdatabasen. :)
"Fri programvare i skolen" er en idealistisk medlemsorganisasjon som vil tilrettelegge for og informere om bruk av fri programvare i den norske skulen, for eksempel Linux og GNU. Det finst allereie fleire prosjekt som arbeider med å innføre fri programvare i skule-Noreg.
Medlemskap innviglast fysiske personar og forpliktar ikkje anna enn at ein støtter Linux i skulens formål. Ein får og stemmerett på valg av styret.
Om frisk http://friprogramvareiskolen.no Om skolelinux http://skolelinux.no
Med venleg helsing for Friprogramvareiskolen Ronny Aasen
Godt å se at dette kommer på plass. 21 har fått registrert seg så langt, så det går riktig vei. :)
Jeg ser oversetterne ble glemt i denne omgang. Sender dette svaret dit, så de også kan få det med seg at de på registrere sitt medlemskap i FRiSK på nytt.
Vennlig hilsen,
[Petter Reinholdtsen]
Godt å se at dette kommer på plass. 21 har fått registrert seg så langt, så det går riktig vei. :)
Vi er nå kommet til 41 stykker. Det er veldig bra, men jeg håper jo flere vil bli medlem i foreningen fri programvare i skolen. :)
Den nye medlemsdatabasen har mulighet til å gjennomføre valg via web. Et testvalg for å skaffe erfaring med systemet er i gang, og pågår i to dager til. Bli gjerne med på testingen ved å skaffe deg et passord og logg inn på <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no >. Hvis dette fungerer fint, kan vi vurdere å bruke dette til valg av nytt styre.
Vennlig hilsen,
[Petter Reinholdtsen]
Vi er nå kommet til 41 stykker. Det er veldig bra, men jeg håper jo flere vil bli medlem i foreningen fri programvare i skolen. :)
Nå er vi oppe i 44 stykker. :)
Håper enda flere vil støtte foreningen fri programvare i skolen ved å melde seg inn via <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no >. :)
Den nye medlemsdatabasen har mulighet til å gjennomføre valg via web. Et testvalg for å skaffe erfaring med systemet er i gang, og pågår i to dager til. Bli gjerne med på testingen ved å skaffe deg et passord og logg inn på <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no >. Hvis dette fungerer fint, kan vi vurdere å bruke dette til valg av nytt styre.
Testvalget er i gang, og pågår fram til onsdag.
Vennlig hilsen,
Det viser seg at vi klarte å finne komplett backup av den gamle medlemsdatabasen, og dermed var det likevel mulig å importere den originale medlemslisten inn i det nye medlemssystemet. Vi er dermed oppe i 369 medlemmer, og ingen skal være tapt. Dog er det mange som har utdatert kontaktinformaskin.
Ta kontakt med meg eller styret hvis du ikke husker eller ikke har kontroll over den epostadressen du brukte til å registere deg originalt, slik at du kan få komme inn for å oppdatere informasjonen som er registrert.
Se <URL: http://medlem.friprogramvareiskolen.no > for oppdatert medlemsliste.
Testvalget pågår fortsatt, og det er fint om mange deltar der. Hvis du mangler passord for å logge inn, bruk lenken "Forgot your password?" for å be om nytt passord til din epostadresse.
Vennlig hilsen,