j
k
j a
j l
Torsdag 8. januar 2009 skreiv Axel Bojer:
Enig. Ellers også enig i at det burde stått «Skjermbilde» i Fellesordlista, det er stort sett det jeg har brukt (og sett) også.
No har eg endra det til «skjermbilde, kopi av skjermbildet».
Back to the thread
Back to the list