* Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [2003-10-09 19:56:23 +0200]:
torsdag 9. oktober 2003, 09:25, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg har brukt «bakdel» der eg har støtt på det, etter modell frå bokmåls-, dansk- og svensk-omsetjingane, men eg synest det høyrest meir ut som ei omskriving av «ulempe». Nokon framlegg?
"baksystem" er jo også hyppig brukt.
Eivind