Onsdag 7. november 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg kan godt testa om ekte minusteikn fungerer fint i GCompris no, og ev. ta skriftspørsmålet opp på e-postlista.
Flott!
Keld-historien og minustegn er nå glemt fra min side :)
Beste hilsener
Knut Yrvin