Hei.
Jeg ble med som oversetter (bokmål) i Skolelinux i starten av april. Jeg har likevel ikke kunnet bidra noe tidligere enn dette. Jeg er som sagt helt ny, men trenger noe å jobbe med. Nå ser jeg jo at Skolelinux 1.0 er rett rundt hjørnet, så jeg kan sikkert gå over med litt språkvasking hvis det er noe igjen til meg ;) Er ellers interessert i å hjelpe til med oversettingen av KDE.
Sven Harald