On Tue, 2008-04-29 at 22:26 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Tysdag 29 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Tar dette som en bekreftelse på at alt+kode slett ikke virker, eller kan virke, på Linux uten at man selv må fikle (ukjent hvor mye).
Det hørest ut som du meiner dette er ein mangel i Linux kontra Windows. Linux har berre *andre* tastebindingar for å skriva dei ulike teikna, som er ikkje er kopla til Windows-spesifikke teiknkodingar. Det er ikkje noko *problem* å skriva dei teikna; det er berre andre tastar ein skal trykka på.
den sida til Kuhn er kanskje litt fryktinngytande -- eigentleg er det einaste relevante for spørsmålet fylgjande utsnitt:
ISO 14755 defines a hexadecimal input method: Hold down both the Ctrl and Shift key while typing the hexadecimal Unicode number. After releasing Ctrl and Shift, you have entered the corresponding Unicode character. This is currently implemented in GTK+ 2, and works in applications such as GNOME Terminal, Mozilla and Firefox.