Onsdag 13. januar 2010 skreiv Torstein Winterseth:
Tenkte dette var greitt å få delt med andre omsettarar.
Til orientering vert dette spørsmålet nett no diskutert i Språkrådet si terminologigruppa (der eg er med i referansegruppa). Eg reknar med det vert tatt ei endelig avgjerd (med tilhørande offisielle anbefaling) ganske snart.
For øvrig er eg einig i at me bør bruka hankjønn i omsettingane våre, sjølv om det skulle verta valfritt kjønn her.