Christian Lomsdalen wrote:
Når jeg skal oversette, i hvilken mappe er det vanligst å oversette i? K4-trunk? K4-stable? K3-trunk? K3-stable? K3.5.5?
Har du SVN-tilgang allerede? kde3 er bare til feilfikser av alvorlig art, kde4 er det vi oversetter nå. kde4-trunk er neste versjon og den vi arbeider med, kde4-stable er forrige versjon og også bare til alvorlige feilrettelser, om jeg nå ikke surrer.
Hilsen Axel