Ok, beklager, min feil :)
Det er bare det at jeg synes at hver gang det har vært noe, så har det vært nynorsk. Ellers tenker jeg det vil være lettere å engasjere seg (meg) hvis det er et aktivt miljø man kan delta i, og for mitt vedkommende er ikke e-postlister det helt ideelle :)
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
fre. 22. apr. 2022 kl. 09:21 skrev Johnny A. Solbu johnny@solbu.net:
On Friday 22 April 2022 08:25, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
fre. 22. apr. 2022 kl. 08:05 skrev Dan Åsen Hansen post@danhansen.net:
[...] den eneste kontakten jeg har med andre oversettere er denne e-postlisten her, og den dreier seg vel hovedsakelig om nynorsk og ikke bokmål :)
Da tar du nok feil. Listen er for begge målformer, og vi er flere bokmåloversettere som følger med.
Liten oppklaring til de som ikek visste det. Når vi måtte opprette ny liste hos hufthammer sion infrastruktir fordi UIO-listen ble lagt ned, ble det avgjort at vi ikke skulle ha separate bokmåls- og nynorsk-lister.
-- Johnny A. Solbu web site, https://www.solbu.net PGP key ID: 0x4F5AD64DFA687324 _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org