to. den 13. 03. 2014 klokka 10.08 (+0100) skreiv Gisle Hannemyr:
Vi har fått et innspill om at disse bør byttes ut med norske sitattegn:
«Creative Commons»
Går det an å få høre hva slags oppfatninger det finnes i i18n-no miljøet om dette spørsmålet?
Eg synest de bør følgja god norsk typografi, og altså bruka « og ». Sjå også http://www.typografi.org/sitat/sitatart.html