Jeg sjekket ut norske ordlister fra skolelinux (filene som openoffice-stavekontrollen blir bygget fra).
For meg ser det ut som at en del av filene blir bygget av andre, av skript osv.
Så et enkelt spørsmål blir: Hvor bør jeg legge til nye ord?
Vil helst ikke endre noe som blir overskrevet, eller enda verre, ødelegger noe fordi det er feil plass.
mulig at helt spesielle ord ikke bør legges inn i lista, men "Mattilsynet" burde kanskje vært der et sted…
mvh Arno