[Kjetil Sørlund]
Det er komne nokre fleire strengar slik at bokmål er heller ikkje 100% lenger.
Takk for tipset. Har oversatt de tre nye.
På nynorsk har eg fiksa ein del teiknfeil som er komne av endringar i originalspråket. Vidare har eg omset nokre tekstar og lagt inn forslag på nokre.
Ser nynorsk er på 94% i følge <URL: https://hosted.weblate.org/projects/debian-installer/#languages >. Samtlige er på delnivå 3, ser jeg. Bra at de to første nivåene er på 100%.