Torsdag 19. juli 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
(Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Såvidt jeg vet er ikke dette helt korrekt. Det er heller slik at det har vært praktisk at en person tar seg av dette for å hindre klæsj. Men det hindrer ikke at flere personer har konto.
Det er stadig situasjoner der folk er opptatt med andre ting. Det kan være andre frivillige aktiviteter, ferie eller at man er syk. Da er det viktig at andre kan trå til og gjøre inn- og utsjekking.
Så min anbefaling er at flere skaffer seg KDE-konto. KDE ser også dette som positivt. Sentrale utviklere har fortalt meg at de vet det er en del missforståelser rundt dette, og ønsker å singnalisere at det er greit å få konto :)
Beste hilsener
Knut Yrvin