Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1028646648.3d4fe6f8077eb@epost.start.no:
Ah! Så *det* er «ruby tekst». Men hvordan oversette dette? Over-/undertekst?
Nei, «ruby» kan òg stå på sida.
Får tenke på det.
Eventuelt to kontakt med nokre folk som har greia på japansk/austasiatisk. Det er ikkje utenkelig at dette allereie har eit (halv)etablert namn til norsk.