Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200404231651.37274.axelb@skolelinux.no:
Tja, for min del er det greit. Det er iallfall lettere for «nye» brukere å forstå hva som menes. Det virket som vi som var der (Du, Jørgen, Nina, Thomas og jeg) iallfall ikke hadde noe imot å bruke det. Snakket med Harald Th.; han synes forøvrig valgtast er best, det gjorde Knut også ...
Eg føretrekker valgtast eller endringstast (men ikkje kombinasjonen!).
Med mindre det kommer flere innlegg her, så ser det ut til at vi da blir værende ved "valgtast", selv om altså "valgendringstast" er mer presist, så oppleves det nok som for kronglete, det er iallfall de tilbakemeldingene jeg har registrert :-) Mvh Axel