Geir Hauge wrote:
Den 12. mars 2010 10.08 skrev Petter Reinholdtsen <pere@hungry.com mailto:pere@hungry.com> følgende:
Hvor er Ubuntus politikk dokumentert? Jeg synes det virker som en regel med tvilsom verdi, og tror ikke språkretningslinjene fra Ubuntu bør tilegnes for mye vekt.Den er litt vanskelig å finne: https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-devel/2008-September/026567.html
Dette er ikkje eit diktat om at «slik skal det vera», men fyrste innlegg i ein diskusjon om dette temaet. Dei fleste som svarar er usamde med dette innlegget.
Som det står fyrst i innlegget har det ikkje eksistert nokon offisiell politikk på dette (september 2008). Det ser heller ikkje ut til at det gjer det i dag.
Jeg er for øvrig enig i at 1024 byte bør skrives som KiB og 1000 byte som kB.
Elles, for å svara på spørsmålet mitt, Wikipedia fortel meg at det skal vera «KiB» (stor «K»).