Petter Reinholdtsen skreiv: Ut fra vanlig matematisk løsningmetode der man tar et problem og reduserer det til et problem med kjent løsning, vil jeg anbefale at du installerer Linux og programmet xkeycaps, og så bruker xkeycaps til å definere hvilken tast som skal generere « og ». :) http://www.jwz.org/xkeycaps/ Har ingen ide til andre løsninger. :)
Robert Bauck Hamar skreiv: Så vidt jeg vet finnes en MS Keyboard layout creator URL:http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx. Så vidt jeg vet må du dog være administrator for faktisk å installere et nytt tastatur.
Børre Gaup skreiv:
Thursday, May 1. b. 2008 17:06:56 čálii Kolbjørn Stuestøl:
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar.
Du kan bruke det samiske tastaturet i Windows, der ligger «-tegnet på AltGr-Shift V og » på AltGr-Shift B.
mvh, Børre Gaup
Takker for tipsa :-) . Har hatt planar lenge om å setje opp ein maskin med Linux, men det har førebels blitt med planane. Difor er ikkje løysinga til Petter aktuell førebels, men eg har tatt vare på tipset. Ser ut til at keboard creator er rette programmet. Fann sida, men har ikkje prøvd programmet. Skal også prøve samisk tastatur. Med takksame helsingar frå Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no