mandag 04 april 2005, 16:06, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Måndag 4. april 2005 15:55 skreiv Axel Bojer: | > Behøves ikke. I ordlista står det allerede: | > reboot -> omstart. | > Og jeg tror det har stått der en stund ... | > (Uten at jeg skal si jeg kan den på rams :-) | | Det var eg som la det (og dei tre DVD-termane) inn for eit par timar | sidan :-)
Ah. På det viset :-) Da tok jeg altså feil, da :-)
| (Men det burde ha stått der frå før, ja.)
Hehe. Ja, det er sikkert mange ord vi har oversett ennå. Særlig «grunnorda» er det vel lett å glemme ...
Mvh Axel Bojer