j
k
j a
j l
[Petter Reinholdtsen]
Hvis ikke, så kan det jo settes opp på alioth,
Glemte å nevne at vi jo bør sette opp for minst tre skriftspråk, bokmål, nynorsk og nordsamisk. Dermed er det jo en fordel hvis en kan ha flere språk i samme installasjon.
Back to the thread
Back to the list