j
k
j a
j l
on 08 aug 2001 19:04:29, Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no:
"page layout" er oversatt med "sideutseende". Jeg byttet det ut med "sidebrekking".
Sideoppsett?
Back to the thread
Back to the list