På søndag 11. februar 2024 kl. 20:29, Leif Halvard Silli verktystell@russisk.no skrev:
Kva mobilmerke/-modell har du? Eg hadde (fram til i førgårs) Sony Xperia 10 IV. Frå i går, har eg HMD/NOKIA XR21. (Det kan godt henda at eg har hatt andre røynsler (i den duren du omtalar) med tidlegare mobilmodellar — men det hugsar eg ikkje no.)
Slik ser det ut i AOSP 14:
https://i.ibb.co/K0jdsM2/Screenshot-20240212-084030.png https://i.ibb.co/pW6mH9t/Screenshot-20240212-083601.png https://i.ibb.co/vJhv5Qv/Screenshot-20240212-083702.png
Det er sannsynleg at mobilleverandøren din har endra i innstillingar og tekstar. Du må ta dette opp med leverandøren, ikkje Google. I AOSP fungerer språkfunksjonane akkurat slik Karl Ove Hufthammer beskriver.