Axel Bojer wrote:
Nei, det er det ikkje. Det er snakk om skrift*tyngda*, ikkje skrift-/tegnbreidda. Sistnemnte er det me kallar «smal» (condensed) og «brei» (expanded).
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
Andre skrifter som gjer det same, er ymse fastbreiddskrifter, laga for programmering o.l.
Og som ein kuriosa, kan eg nemna at i tekstmodus, gjev ANSI-kodar for «bold» *lysare* skrift.