[Axel Bojer]
Lurer jeg på om det skal være som over, altså at man manuelt må sette inn en tredje k? Det er iallfall slik det staves (enten musikkjenner eller musikk-kjenner).
Jeg har hittil brukt følgende variant (jeg bruker visst = der du bruker ~):
COMPOSITE-WORD: musikk=kjenneres
Det er litt pga. at jeg vet at ordet skrives som musi"kkjennerens i stavekontrolldatafilen, og "XX er markør for at de dobble konsonantene XX er sammendratt fra tre XXX skapt det sammenknyttning. Når ordene ekspanderes i stavekontrollbyggeskriptene, så tror jeg det lages to varianter: musikkjenneres og musikk-kjenneres.
Dog er det litt uklart for meg hvordan vi skal håndtere dette automatisk, så det kan hende jeg har valgt feil her. :/
Vennlig hilsen,