Laurdag 1. september 2001 00:12 skreiv Roy-Magne Mo:
Prøv med å starte xterm slik: LANG=no_NO xterm
sjå om tastane er på plass då.
Hmm, i xterm verkar det visst bra uansett (LANG var i utgangspunktet sett til en_GB@euro). Det må vera eit KDE-problem, då ... eller Qt. Opera har det same problemet, men ikkje Netscape.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes