søndag 22 september 2002, 19:45, skrev Trond Trosterud:
i og med at det kanskje er 15000 samiske databrukarar i Noreg, på 5000 private maskiner, + administrasjon av eit par språkkonsulentar i 5 kommunar og 2 fylkeskommunar + grunnskole for eit par tusen elevar. Ein del er det jo, men ikkje like mange som for norsk, for å seie det slik.
Med andre ord koster alternativet minst: 20.000 ganger 1000 kroner = 20 millioner hvert år.
Da har jeg tatt tak i minimum skole-lisensbetingelser som gjelder fra sommeren 2002 etter at Microsoft endret avtalen med Staten midt i avtaleperioden.
Med Linux får man i tillegg nynorsk og bokmålsoversatt programvare blant annet i regi av flere fylker: www.openofficeorg.no
- Knut