tirsdag 25. februar 2003, 20:55, skrev Herman Robak:
Det har meldt seg en god del nye oversettere idag. Noen av dem spør hvor de skal begynne.
Det er flott. Jeg vil tro at både Gaute, Axel, Jakob og Gunnhild bør kunne hjelpe. Vi tilbyr opplæring av oversettere på utviklersamlinger. I tillegg er hjelpemanualer lagt ut på Internett:
http://i18n.skolelinux.no/nyttig.html
Vi regner med å avholde utviklersamling i månedsskifte mars/april gitt ekstern finansiering. Kassa er tom etter gjennomføringen av åtte utviklerkonferanser og diverse investeringer. Det hører med at vi søkte penger til tre utviklersamlinger og
Jeg deltar ikke aktivt i oversettingen lenger, og vet derfor ikke hva som står for tur for øyeblikket. Er oversetterne enige om noen filer som bør tas så snart som mulig? Er noen av dem fortsatt «ledige»?
Det er snakket om en strategi av oversetterene som møtte på utviklersamling i helga 21.-23. februar på Time ungdomsskole. De vil sikkert annonsere dette her siden det ble spurt etter.
mvh Knut