Lørdag 03 juni 2006 16:04, skrev Petter Reinholdtsen:
[Alexander Nicolaysen Sørnes]
Jeg har oversatt noen programmer i Skolelinux' SVN-samling, men disse blir ikke meldt inn hos KDE.
Hvilken tidshorisont snakker du om her? Så vidt jeg vet kopieres de flere ganger i året til KDEs kildekodetre, typisk i forkant av nye KDE-utgivelser. Gaute er den som har tatt seg av oppdateringen mot KDE så langt.
ktorrent.po ble meldt inn i februar. Jeg kan godt hjelpe til med innmeldingen, hvis dere mangler folk. Programmene i «extragear-» følger ikke KDEs utgivelsesmønster, så det er en fordel om de meldes inn oftere.
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no